7. Nov 2011, 02:30
In einem anderen Forum berichtete gestern ein user, der Tickets für SEN-FMO gebucht hatte, welche Mail er von Jetisfaction kurz vorher bekam. Hier der Link dazu:
http://www.airliners.net/aviation-forum ... in/202015/I was pretty happy with everything until just 10 days before my FMO-SEN flight, I got an email from Jetisfaction saying:
"Dear Passenger,
Due to unforeseen operational circumstances, we have to postpone our first flight from Munster/Osnabruck to London-Southend for a minimum of two months.
We offer the following options:
- You will receive full refund of your ticket, therefore we require your full account details and amount.
- You keep your purchased ticket, rebook to another date and will receive another two FREE flights with our company.
We apologize the delay of our start and hope, that you understand and look forward to our first flight soon."
Er hat sich für eine Rückerstattung entschieden und wartet wohl noch immer darauf, wie dort ebenfalls zu lesen ist. Sein Beitrag ist von gestern. Interessant ist ebenfalls, dass ihm sogar 2 Freiflüge angeboten wurden, wenn er auf eine Rückzahlung verzichtet. Hier im Forum berichtete doch der user "flyGold", dass ihm nur 1 Freiflug angeboten wurde. Aber auch er wartet ja noch immer auf sein Geld und eine Reaktion. Naja.